اخبار ارتباطات برند

انتشار ویژه‌نامهٔ نوروزی مجلهٔ آوند

‌‌دهمین شماره مجله «آوند» همزمان با فرا رسیدن بهار ۱۴۰۰، با شکل و شمایلی جدید و شکیل منتشر شد تا همچون گذشته در مقام یک تسهیل‌گر ارتباطات درون سازمانی، نقش بستری برای گفت و گو را ایفا کند.

واژه «آوند» در لغت به معنای برهان و دلیل است و در زیست‌شناسی، به لوله‌های انتقال‌دهنده آب یا شیره از ریشه به برگ‌ها در گیاهان اطلاق می‌شود. وجه تسمیه آن در باران نیز این است که پرسنل، آوندهای انتقال‌دهنده ارزش‌های برند از درون سازمان به صحن جامعه هستند؛ بنابراین اگر سبزینگی در شاخ و برگ درخت این برند وجود دارد، از سلامت نفس آوندهای سازمانی و پرسنل آن حکایت دارد.

این شماره با نگاهی ویژه به تحول در گروه باران پیش روی مخاطبین قرار گرفت.

«آوند» به همت واحد روابط عمومی و ارتباطات برند هلدینگ باران منتشر می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت آن می‌توانند به این واحد مراجعه فرمایند.

 

برای مطالعه و دانلود نسخهٔ الکترونیک مجله می‌توانید به سایت اختصاصی مجلهٔ آوند مراجعه کنید:

https://avand.baran.ir

دکمه بازگشت به بالا