اخبار ارتباطات برند

حرف‌هایی دربارهٔ تحول استراتژیک سازمان در شماره ۱۲ فصلنامهٔ سازمانی آوند

دوازدهمین شماره فصلنامهٔ «آوند» در آستانهٔ زمستان ۱۴۰۰ منتشر شد.

در این شماره مقاله‌هایی خواندنی در ارتباط با تحولات استراتژیک، آیندهٔ هلدینگ و شاخص‌های کلیدی شرکت‌های باران به قلم مدیرعامل شرکت ستاره منتشر شده است.

همچنین در این شماره گزارش‌هایی از اقدامات گروه باران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌، برنامه‌های آتی باران‌هوم از زبان مدیرعامل این شرکت، نگاهی به پروژهٔ در آستانهٔ افتتاح باران ۳ و دیگر اتفاقاتی که در فصل گذشته در سازمان اتفاق افتاده است می‌خوانید.

«آوند» به همت واحد ارتباطات برند هلدینگ باران منتشر می‌شود و در میان مخاطبان درون و بیرون سازمان توزیع می‌گردد. در صورت تمایل به دریافت این مجله، با واحد ارتباطات برند در ارتباط باشید.


در بخشی از سرمقاله این شماره آمده است:

چرا در آوند از تحول استراتژیک و تغییر ساختار سازمانی می‌نویسیم؟

به‌طور کلی، طرح‌ریزی و راهبری یک شرکت هلدینگ، نیازمند شفافیت پیرامون چهار مؤلفهٔ استراتژی رشد، استراتژی سرپرستی، استراتژی مدیریت دارایی و ساختار سازمانی است. علاوه بر این، شرکت‌های هلدینگ برای عمل به وظایف ذاتی‌شان نیازمند پاره‌ای از کارکردها مانند ایجاد و تقویت هم‌افزایی یا راهبری پروژه‌های توسعه هستند و ساختار سازمانی‌شان باید بتواند راه‌حل‌های ساختاری برای این نیازمندی‌ها را در نظر بگیرد. به‌همین دلیل، طراحی ساختار شرکت‌های هلدینگ، هم پیچیده است و هم ظریف. هر نگاهی که این پیچیدگی و ابهام را درک نکند و با نگاهی ساده‌انگارانه بخواهد به موضوع تحول وارد شود، محکوم به شکست است.

تلاش می‌کنیم در آوند درباره تحول استراتژیک هلدینگ باران در مسیر پر از ابهام و پیچیدگی و تغییرات ساختاری آن بنویسیم و زمینه‌های بیشتری را برای گفتگوی درون‌سازمانی فراهم کنیم.

دکمه بازگشت به بالا