شوروم مشترک بارانهوم و The ONE
«بارانهوم» در چارچوب سیاستهای برندسازی مشارکتی گروه باران با برندهای خوشنام شهر، همکاری مشترکی در قالب شوروم با دِوان (The ONE) آغاز کرد که با مجموعهای از زیباترین محصولات مبلمان و اکسسوری منزل در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
هتلبرج فاخر و در آستانه افتتاح باران ۳ واقع در بلوار کوهسنگی، خردادماه میزبان اتفاقی هیجانانگیز بود.
«بارانهوم» در چارچوب سیاستهای برندسازی مشارکتی گروه باران با برندهای خوشنام شهر، همکاری مشترکی در قالب شوروم با دِوان (The ONE) آغاز کرد که با مجموعهای از زیباترین محصولات مبلمان و اکسسوری منزل در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
به گفتهٔ امیرحسین تیموری، مدیرعامل بارانهوم، سیاستهای برندسازی مشارکتی این شرکت با برندهای نامدار حوزهٔ دکوراسیون و طراحی داخلی، در چارچوب گسترش فعالیتهای این شرکت انجام میشود. در ابتدا «بارانهوم» به صورت پایلوت در مشهد اجرا شده و هماکنون به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در این حوزه امید دارد این مدل را در شهرهای دیگر همچون تهران، کیش و دیگر شهرها پیاده کند. این مدل توسعهٔ جغرافیایی، منوط بر همکاری در قالب کو-برندینگ (برندسازی مشارکتی) است. این روزها «بارانهوم» با شرکتهای نامدار این حوزه در مشهد و ایران در حال مذاکره و بررسی وضعیت سرمایهگذاری در حوزهٔ توسعه بازار است.
این شوروم کمنظیر در طبقه چهارم هتلبرج مسکونی باران ۳ واقع شده بود. طراحی داخلی این واحد زیبا توسط «بارانهوم» انجام شد و چیدمان منحصربهفرد واحد با مجموعهای بسیار جذاب از محصولات برند «دِوان» صورت گرفت. همکاری مشترک این دو برند در قالب اجرای طراحی داخلی در کانسپت اسکاندیناوی صورت گرفت.
سبک دکوراسیون اسکاندیناوی از سبک زندگی آرام کشورهایی مانند نروژ، دانمارک، فنلاند به وجود آمد. به طور رسمی این سبک از سال های ۱۹۵۰ معرفی شد، ولی مسلماً از قبل این تاریخ در کشورهایی که ذکر شد این سبک طراحی و دکوراسیون دیده شده بود. منظور از سبک دکوراسیون اسکاندیناوی یعنی استفاده از سادهترین وسایل و مبلمانها، در عین آنکه پرکاربردترین حالت ممکن را داشته باشند. سادگی این سبک دکوراسیون نه تنها زیبایی را از بین نمیبرد، بلکه ساختمان را دو چندان جذاب و آرامشبخش میکند.