رسانه‌های باران

رسانه‌های باران

معرفی رسانه‌های مختلف گروه باران

Avand-LOGOTYPE

آوند؛ فصلنامهٔ سازمانی گروه باران

armanshahr-magazine-logo

آرمان‌شهر؛ نشریه‌ای برای سبک زندگی

«آرمان‌شهر توس» مجله‌ای اجتماعی اقتصادی است و خود را «رسانه‌ای برای سبک زندگی» معرفی می‌کند.

این مجله در قالب فصلنامه منتشر می‌شود. اولین شمارهٔ مجله در اسفند ۱۴۰۲ و در شمارگان ۳۰۰۰ نسخه منتشر شد.

در سایت اختصاصی مجله می‌توانید مشترک مجله شوید یا به صورت آنلاین این شماره را خریداری کنید:

Khane-No-Logo

مجلهٔ حوزهٔ سبک زندگی گروه باران

خانه نو فصلنامه‌ای بود که به مدت ۷ سال از سوی واحد روابط عمومی و رسانه گروه باران منتشر می‌شد. این فصلنامه توسط واحد CRM گروه باران برای جامعهٔ هدف هلدینگ باران ارسال می‌شد و راهی ارتباطی بود برای حفظ این رابطه و انتقال مفاهیم مورد نظر باران در حوزهٔ سبک زندگی. انتشار این مجله از سال ۱۳۹۷ متوقف شده است. این مجله در قالب مجلهٔ آنلاین سبک زندگی باران دوباره منتشر می‌شود.

زندگی به‌سبک باران

اینستاگرام هتل‌برج‌های مسکونی

روایت پروژه‌های باران و روایت‌های روزانه از زندگی در یک هتل ۵ ستاره 💫
ورود به اینستاگرام

هلدینگ سرمایه‌گذاری باران

اینستاگرام هلدینگ‌ سرمایه‌گذاری

پایه‌گذار هتل‌برج‌های مسکونی باران
ورود به اینستاگرام

زندگی حرفه‌ای در باران

Baran Work Life

‌🌧️💡🌱
روایت‌هایی از فرهنگ سازمانی، تیم‌ها و زندگی کاری در شرکت‌های گروه باران
ورود به اینستاگرام

صفحهٔ لینکدین گروه باران

با هم لینک شویم

ارتباط با گروه باران در حرفه‌ای‌ترین پلتفرم اجتماعی سازمانی دنیا
ورود به صفحه لینکدین

تلویزیون باران

کانال آپارات گروه باران

گزارش‌های ویدئویی از ماجراهای باران
ورود به کانال آپارات

باران‌مگ

باران‌مگ

روایت‌های سبک زندگی باران
باران‌مگ
دکمه بازگشت به بالا