

درخــــــــشــــــــشــــــــی در ســــــــپــــــــهــــــــر اعــــــــتــــــــمــــــــاد
مدیریت بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتریان
شرکت ستاره فروزان هشتم طوس از تمرکز و توسعه مدیریت و منابع در دپارتمان بازاریابی و فروش گروه باران شکل گرفته و از سال ۱۳۹۰ با هویت یک شرکت مستقل، مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی و فروش هلدینگ باران را بر عهده دارد. چشم انداز شرکت ستاره، تبدیل شدن به اولین انتخاب مخاطبانی است که بهترین را جستجو میکنند.
گستره خدمات این شرکت به کارفرمایان کمک میکند تا فرایندهای مختلف کسب و کار خود نظیر مطالعات بازار، برندینگ، مدیریت رسانه، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتریان را برونسپاری نمایند تا با روشهای مبتنی بر دانش مارکتینگ، به اهداف خود دست یابند. شبکه گسترده اعتماد در لایههای مختلف شهروندان به عنوان سرمایه ناملموس شرکت ستاره کمک میکند با تکیه بر دانش مدیریت افکار و تحلیل رفتار اقتصادی و اجتماعی گروههای مختلف، کارفرمایان مأموریتهای متنوع خود را به سرانجام برسانند.
وجود ظرفیتهای حرفهای بازاریابی در حوزه سبک زندگی فاخر، همکاری مداوم با مشاوران و مجریان کارآزموده تبلیغات و فروش و همچنین شکلدهی سازمانی متشکل از منابع انسانی خلاق و پویا، سبب شده تا نتایجی درخشان از جمله برندینگ و مدیریت فروش بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از هتلبرجهای باران و دیگر مجموعههای ساختمانی محقق شود. استفاده بهینه از ظرفیت ارتباطی و خدماتی دیگر شرکتهای هلدینگ باران، توان معرفی و فروش گستره متنوعی از کالا و خدمات از جمله هتلبرجهای مسکونی، املاک و مستغلات، سهام، دانش فنی مهندسی، خدمات برندینگ و تولید محتوا را برای شرکت ستاره فراهم آورده است.
تأثیرگذاری در یک بازار و برساخت اعتماد در مخاطبان نتیجه سالها ارتباط موثر با مشتریان است. تلاش برای پاسخ به نیازهای مخاطب، تداوم در رابطه احترامآمیز، شفافیت در گفتگوی همدلانه و ارائه پیشنهادهای برد-برد به مشتریان، هر یک بخشی از این ارتباط موثر را شکل میدهند. هلدینگ باران از طریق شرکت ستاره توانسته است شبکهای از اعتماد و ارتباط موثر با جامعه هدف خود را مدیریت کند.