صبحانهٔ کاری با چهره‌های کارآفرین شهر

۱۶ مهرماه روز جهانی کودک است. به همین مناسبت دو برند «باران» و «درسا» در مراسمی مشترک و با حضور چهره‌هایی شناخته‌شده از کارآفرینان و مدیران صنایع و صاحبین کسب‌وکار، در نشست صبحانه کاری، خدمات «بنیاد کودک» را به میهمانان ارجمند معرفی کردند.
«بنیاد کودک» به عنوان مؤسسه‌ی‌ خیریه‌ای مردم‌نهاد، غیردولتی، غیرسیاسی، غیرانتفاعی، فرامذهبی و فرامرزی، با رویکردی انسان‌دوستانه، از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرده ‌‌است. هدف این بنیاد دستیابی به این آرمان است که «هیچ دانش‌آموز با استعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز نماند». در این راستا این بنیاد تلاش می‌کند تا با حفظ شأن انسانی دانش‌آموزان، از «نیازمندپروری» پرهیز کرده و آن‌ها را در ساختن آینده‌ای با چشم‌اندازهای روشن یاری نماید. بنیاد کودک در سال ۲۰۰۵ توانست با ارائه‌ی عملکرد شفاف و انسان‌دوستانه‌ی خود، از کمیسیون اقتصادی-اجتماعی سازمان ملل (Ecosoc) مقام مشورتی دریافت کند.
گروه باران با نگاهی به فردای ایران زمین و اهمیت مسئله آموزش به آینده‌سازان این مرز و بوم، به طور رسمی همیاری این بنیاد را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود برگزیده است.
برند «درسا» نیز به عنوان یکی از برندهای شاخص و خلاق و کارآفرین و به عنوان یکی از حامیان و همراهان بنیاد کودک، در این مراسم حضور داشت. هر دو برند باران و درسا، نگاه نوآورانه‌ای به ارزش‌های تولیدی خود دارند و از لحاظ مخاطب مشترک، قرابت زیادی با هم دارند. در گفتگوهای صورت‌گرفته بین مدیران دو برند و با توجه به زمینه‌ی مشترک فعالیت هر دو مجموعه در همکاری با «بنیاد کودک»، این نشست مشترک برنامه‌ریزی شد. حضور میهمانان سرشناسی از چهره‌های اقتصادی و کارآفرینان گران‌قدر، این فرصت را در اختیار هر دو مجموعه قرار داد که از این فرصت برای معرفی فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی دو برند استفاده کنند و زمینه برای حضور سایر برندها در این فعالیت‌های عام‌المنفعه را فراهم سازند.
نشست صبحانه کاری در راستای فعالیت‌های CoBranding (برندسازی مشارکتی) بین دو مجموعه و با همت واحد روابط‌عمومی و ارتباطات سازمانی گروه باران برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *